Известие

Collapse
No announcement yet.

Сигурни ли са алфа ромео при ПТП !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
    Ами те ламарините на 156 са толкова меки че с ръка ако ги натиснеш се огъват пък какво остава за ПТП..
    Това няма абсолютно никакво значение за сигурността. На москвич ламарините са много твърди, ама при катастрофа двигателят отива на задната седалка, размазвайки мозъците на пасажерите.
    2014: Deutschland über alles

    Comment


    • #17
      Сигурни ли са алфа ромео при ПТП !


      ДАА,ама ако гледаш отстрани


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
        Сигурни ли са алфа ромео при ПТП !


        ДАА,ама ако гледаш отстрани
        Ами колега то жубаво ама неискам да съм аз този, който ще провери

        Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

        Comment


        • #19
          Не намерих тестове за алфа 146.. Някой мяркал ли е такива? Какво ли не писах в YouTube.. тоо щом там няма, къде да търся я.

          sigpic
          Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
          http://caralyze.bg/user-car/12/42

          Comment


          • #20
            Но и конкуренцията от годините на 156 не е по-добре http://www.youtube.com/watch?v=2MBjobow808

            И един "crash test" на Алфа 155 : http://www.youtube.com/watch?v=TrvYJru1vSY
            Alfa Romeo 155 2.0 16V Super

            Comment


            • #21
              Плюйте после по новите Алфи, че били фиатове, опели и прочее глупости. По-новото винаги е по-добро от старото.
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #22
                Ако се удариш със скорост над 80 км, в каквото и кола да си, шанса да умреш е огромен.Гледайте да не се удряте, катострофира се най-вече от главата /ЗКУ дет му се казва/, не от колата.
                Надай се у..о на пияна жена-поговорка има-извън темата де.Ако искаш абсолютна сигурност си купи БТР, старо и изпитано, каквото и да ти излезе няма да ти дреме.....
                Иначе, писал съм го и преди, ще повторя.Харесваа ми изказването на шофьора на Дьо Гол, който нямал нито едно ПТП /Гугъла за тия дет не са чували кой е тоя, Дьо Гол /Та на въпроса, как е стигнал това постижение-човека отгговаря:
                - Никога не съм си разчитал на предимството си.
                Last edited by fred; d.m.y г., 14:34.
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Romko Покажи съобщение
                  Сигурността има 2 аспекта активна и пасивна. Активната- мерки да не се стигне до ПТП, не мисля че е слаба при моделите на Алфа.
                  Според мен грешиш колега - активната е поведението при удар, пасивната е предпоставките да не се стигне до удар - добри спирачки, маневреност и т.н и не на последно устройството на лявата седалка...
                  Alfa 156
                  ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    При колко км/ч се правят тези тестове? Ако критерия е колонката на предното стъкло на Фиат Стило не се огъва.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                      Според мен грешиш колега - активната е поведението при удар, пасивната е предпоставките да не се стигне до удар - добри спирачки, маневреност и т.н и не на последно устройството на лявата седалка...
                      The terms "active" and "passive" are simple but important terms in the world of automotive safety. "Active safety" is used to refer to technology assisting in the prevention of a crash and "passive safety" to components of the vehicle (primarily airbags, seatbelts and the physical structure of the vehicle) that help to protect occupants during a crash .
                      Източник http://en.wikipedia.org/wiki/Automob...passive_safety

                      Първоначално публикувано от itan75 Покажи съобщение
                      При колко км/ч се правят тези тестове? Ако критерия е колонката на предното стъкло на Фиат Стило не се огъва.
                      64 km/h е скоростта на euroncap тестовете. Критерият са сензорите по "куклите" в колата, т.е колко би се наранил човек ако седи в колата.
                      Stilo е по здраво от 147/156
                      Алфа Ромео 156 Sportwagon 1.8 TS '02

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Romko Покажи съобщение
                        The terms "active" and "passive" are simple but important terms in the world of automotive safety. "Active safety" is used to refer to technology assisting in the prevention of a crash and "passive safety" to components of the vehicle (primarily airbags, seatbelts and the physical structure of the vehicle) that help to protect occupants during a crash .
                        Източник http://en.wikipedia.org/wiki/Automob...passive_safety


                        64 km/h е скоростта на euroncap тестовете. Критерият са сензорите по "куклите" в колата, т.е колко би се наранил човек ако седи в колата.
                        Stilo е по здраво от 147/156
                        ADAC са пробвали при по-висока скорост(от 64 на 80 км/ч) и там вече резултатите са съвсем различни:
                        http://www.adac.de/infotestrat/tests...cePageId=31799
                        Който не знае немски може да ползва translate.google.com.

                        Освен скоростта при сблъсъка много хора пропускат още една важна подробност и това е, че тестовете симулират сблъсък на автомобили със сравними размери и тегло. В сайта си Euro NCAP използват термина "similar sized car". Т.е. тези тестове не казват нищо, ако се забиеш с една Опел Корса в някой от големите SUV-та (примерно Q7).
                        http://www.euroncap.com/Content-Web-...0-734ae8cb74e9 - отговорът на въпроса:
                        Why have you chosen such a high front impact test speed?
                        By carrying out frontal impact tests at 64km/h (about 40 mph) we are simulating a car impacting a similar sized car where both cars are travelling the same speed of 55 km/h. This speed has been shown by accident studies to address a high proportion of fatal and severe injury accidents.
                        There's always more money to make and more shit to bitch about.
                        156 SW 2.4 JTD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                          Според мен грешиш колега - активната е поведението при удар, пасивната е предпоставките да не се стигне до удар - добри спирачки, маневреност и т.н и не на последно устройството на лявата седалка...
                          Колега, погледни двата линка, които съм постнал и после пиши.Отне ми около 10-20 сек да пусна търсачката. Много странно е да кажеш, че водача е част от пасивната безопасност. Но май точно така се случват повечето катастрофи - водачът пасивно наблюдава какво се случва с него
                          Специалистите разглеждат безопасността в два аспекта - активен и пасивен. Така се категоризират и различните системи в конструкцията на колата. Към активните спадат тези, които спомагат за избягването на стълкновение. Пасивните пък се грижат за живота и здравето на пътниците, ако катастрофата е неизбежна. В арсенала на съвременния автомобил има цял куп средства за смегчаване на последствията от катастрофа - колани, въздушни възглавници, деформируеми зони и т.н.
                          http://spisanie.mobile.bg/avtomobili...zopasnost.html
                          http://www.capital.bg/biznes/tehnolo...a_bezopasnost/
                          Last edited by rossenvn; d.m.y г., 18:41.
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                          Comment


                          • #28
                            Все ми се струва, че нещо пасивно е нещо превантивно, а активното помага директно, ама щом пише обратното няма да споря.
                            Alfa 156
                            ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                              Все ми се струва, че нещо пасивно е нещо превантивно, а активното помага директно, ама щом пише обратното няма да споря.
                              Пасивно е да стоиш с каска и някой да те пере с летва в главата Горе долу и при колите това е пасивна безопасност Активна са всички системи като АВS, ЕSP и т.н.
                              Last edited by code; d.m.y г., 20:05.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #30
                                http://www.youtube.com/watch?v=BWmjDAh_4Zg
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                                Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                                Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                                Comment

                                Working...
                                X